يزدان گشت سفيران مركز تخصصي اخذ ويزاي كانادا ( توريستي. تحصيلي) 41454-021

                                                 صفر تا صد خدمات ويزاي كانادا                              
 

با ما همراه باشيد تا كامل ترين اطلاعات در خصوص 0 تا 100 اخذ ويزاي كانادا را در اختيار شما عزيزان بگذاريم.

·         گام اول :

 به صورت كامل مداركي كه براي دريافت ويزاي كانادا نياز داريد را توضيح دهيم. اين توضيحات به اندازه 1 ساعت مشاوره حضوري يا تلفني مي تواند براي شما مفيد و كاربردي باشد.

·         گام دوم :

 تصميم گيري و مشاوره د رمورد چيدمان پرونده شما ميباشد تا بالاترين شانس را به شما متقاضي عزيز جهت دريافت ويزا دهيم

·         گام سوم:

دريافت مدارك متقاضي و ترجمه با مهر رسمي دارالترجمه

·         گام چهارم :

براي اخذ ويزاي كانادا ، اخذ وقت سفارت كانادا است. با اخذ وقت مي توانيد در كمترين زمان ممكن به اين مركز مراجعه نماييد. وقت سفارت به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد در كمترين زمان ممكن ويزاي كشور مقصد را اخذ كنيد.

·         گام پنجم:

 پس از آن بايد براي انگشت نگاري اقدام كنيد، وقت سفارت به شما اين امكان را مي دهد تا در تاريخ و ساعتي مشخص براي اخذ ويزاي اين كشور به سفارت مراجعه كنيد. شما در تاريخ و ساعت مشخص شده بايد به سفارت مراجعه كنيد؛ كليه مراحل انگشت نگاري و بيومتريك را نيز پشت سر بگذاريد.

·         گام ششم :

اعزام به كشور مورد نظر جهت انجام بيومتريك  درهتل هاي گارانتي شده مجموعه يزدان گشت سفيران با خدمات ويژه پس از اين مرحله مي توانيد منتظر پاسخ سفارت بمانيد.

·         گام هفتم:

 انجام پيكاپ پاسپورت با 2 پرواز هفتگي بدون حضور متقاضي سفارت بين پانزده تا سي روز به شما پاسخ خواهد داد.

البته در برخي موارد مدت زمان پاسخ دهي بيش از اين هم بوده است. اما به هر حال مدت زماني طول مي كشد تا اين پاسخ از طرف سفارت به متقاضيان ارسال شود.پس از اين كه پاسخ سفارت را دريافت كرديد، در صورتي كه اين پاسخ مثبت بود بايد به سفارت مراجعه كنيد. خب هزينه مراجعه مجدد به سفر برابر با هزينه رزرو هتل و خريد بليط هواپيما به مقصد آنكارا است. سرويس پيكاپ پاسپورت به متقاضيان اين امكان را مي دهد تا بدون مراجعه حضوري متقاضيان ويزاي اين كشور را اخذ كنند.

  براي كسب اطلاعات بيشتر با دفتر يزدان گشت سفيران مركز تخصصي وقت سفارت ويزا تماس حاصل فرماييد در دوران  كرونا بصورت شيفتي در كنار شما عزيزان خواهيم بود .

 

 شماره تماس:02141454

دسترسي واتسا پ: 09387473577

دسترسي اينستا و تلگرام :@yazdangasht

 


برچسب‌ها: ويزا كانادا ويزا مولتي كانادا يزدان گشت سفيران،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ]