▐✖♕افزایش طبیعی کلیک ارگانیک گوگل و ارتقا CTR▐✖♕

خرید و سفارش کلیک گوگل ارگانیک و ✖ افزایش CTR ✖

اگر تصمیم گرفته اید مطابق با الگوریتم ها و آپدیت های جدید گوگل همگام شوید و سئو سایت خود را تقویت کنید و جایگاه بهتری نسبت به رقبا در ردیف برتر و آغازین گوگل کسب کنید باید به CTR یا نرخ کلیک کاربران بر روی لینک سایت خود در نتایج جستجو گوگل توجه و برنامه ای ویژه ای داشته باشید.
 
امروزه گوگل در تمام الگوریتم های خود اهمیت فوق العاده زیادی برای این فاکتور کیفی جهت رتبه بندی سایت‌ها قائل شده است و به طور کلی هدف گوگل ارائه بهترین تجربه کاربری به کاربرانش می باشد.

هر چه نرخ کلیک ارگانیک بر روی لینک یک سایت در نتایج گوگل بیشتر باشد ارسال سیگنال مثبت از نگاه گوگل نسبت به سایت و شاهد↗افزایش CTR↖و ارتقا جایگاه کلمات کلیدی در Google خواهد بود و نشان دهنده تعامل و واکنش مثبت کاربران نسبت به سایت است در واقع نرخ کلیک سایتی در نتایج گوگل ضعیف باشد با ↘افت CTR↙ روبرو بوده جایگاه خوبی در نتایج برتر و ردیف آغازین و رتبه ➊ گوگل کسب نخواهد کرد .


به عنوان مثال: اگر سایتی در جایگاه پایین از نتایج گوگل است اما کاربران زیادی بر روی آن کلیک کنند در واقع نرخ کلیک و CTR سایت در مقایسه با جایگاهی که دارید بالاتر رفته و گوگل با استفاده از الگوریتم RankBrain جایگاه و رتبه سایت را فورا ارتقا می دهد.
در یک بسته ای روزانه 2000 نفر عبارت کلیدی سایت شما را جستجو کنند و فقط 5 درصد آنها یعنی 100 نفر در نتایج جستجو بر روی سایت کلیک کنند نرخ کلیک و CTR سایت به 10 درصد افزایش می یابد در واقع بازدیدکنندگان ارگانیک سایت 2 برابر خواهد شد .


  • تاثیرات افزایش کلیک گوگل ارگانیک و ارتقا نرخ CTR
    ارتقا رتبه کلمات کلیدی
    افزایش ترافیک و کلیک ارگانیک و طبیعی سایت
    کسب جایگاه برتر در گوگل
    بهبود رنک الکسا
    ارتقا CTR سایت
    کاهش CTR سایت رقبا
    قابل ثبت و رهگیری در سرچ کنسول گوگل

هم اکنون شما می توانید با سرویس های ✪ کلیک ارگانیک گوگل و افزایش نرخ کلیک ctr ✪ مجموعه شیک رنک تاثیر قابل‌ توجهی در ارتقا جایگاه و رتبه کلمات کلیدی کسب‌ و کار و سایت تان در نتایج گوگل تجربه کنید .

در این سرویس های شیک رنک کلیه جستجو ها و کلیک ها از نتایج فارسی با کاربران و IP های واقعی و کاملا ☫ایرانی☫ خواهد بود که Dwell Time و زمان ماندگاری هر بازدید کننده از زمان سرچ و کلیک تا خروج از سایت نیز حداقل 1,5 دقیقه خواهد بود

برای مشاهده و یا خرید سرویس افزایش CTR و نرخ کلیک به لینک زیر مراجعه نمایید
خرید و سفارش کلیک ارگانیک گوگل و ارتقا CTR

منبع


برچسب‌ها: ارتقا CTR،

بازدید:

[ ]