جشنواره فرصت به مناسبت نزدیک شدن به نوروز 1400 برگزارمی‌شود تخفیف‌15 درصدی اخذ ویزا . وقت سفارت . پیکاپ ویزا از 1399/10/01

به گزارش روابط عمومی یزدان گشت سفیران ، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره جشنواره فرصت به مناسبت نزدیک شدن به نوروز 1400 و در دوره زمانی فصل زمستان (دی تا اخرین روز اسفند) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند خدمات ویزا . وقت سفارت را از طریق آژانس خدمات مسافرتی و گردشگری یزدان گشت سفیران و با 15 تخفیف تهیه کنند.

همتا حضرتی مدیرعامل شرکت یزدان گشت سفیران مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: تعهد و پایداری بر ارائه بالاترین کیفیت خدمات به مشتریان به همراه انتقال حس مسئولیت اجتماعی در قبال هموطنان در جهت کمک رسانی بهتر موجب آن شده است تا رسالت یزدان گشت سفیران در ظاهر و باطن این برند تجلی پیدا کند. روحیه کار گروهی، صمیمیت، احترام متقابل و توجه به رضایت مشتریان بیانه رسالت سازمانی ما را تشکیل داده است. تلاش در راستای جلب رضایت مشتریان پس از انجام امور خدماتی در جهت وفادارسازی کاربران، آموزش مداوم کارکنان، بخشی از اهداف مدیریتی ما است.امید ما به ارتقاء جایگاه ویژه یزدان گشت توام با توسعه صنعت گردشگری و بهبود وجه بین المللی نسبت به هموطنان عزیزمان است. در همین راستا سرمایه گذاری های ما در زمینه های فنی و سازمانی به این جهت میل خواهد کرد که انشالله موجب تعالی صنعت گردشگری در ایران گردد. تبدیل شدن به محبوب ترین، فعال ترین، کارآمد ترین آژانس مسافرتی و گردشگری و همچنین ایجاد ارزش های جدید و حفظ مزیت های رقابتی در میان همکاران جهت سرویس دهی بهتر به مشتریان چشم انداز بلند مدت ما است که میسر نخواهد شد مگر به لطف و عنایت حضرت یزدان….

021-41454


برچسب‌ها: انگلیس، خدمات سفارت، یزدان گشت سفیران، کانادا، بیومتریک، تور، جشنواره فرصت، فرصت طلایی،

بازدید:

[ ]