یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی اخذ ویزا ( توریستی. تحصیلی) 41454-021

 

 

اخذ ویزای شینگن

 

 

ویزای شینگن چیست؟

احتمالا بارها اصطلاح ویزای شینگن یا اخذ ویزای شینگن را شنیده اید.

بطور کلی اکثرا تصور دارند که ویزای شینگن ، ویزایی برای ورود به نه یک کشور بلکه چند کشور اروپایی است که این درست است؛ اما بیایم دقیق تر توضیح دهیم.

در واقع مبحثی تحت عنوان معاهده شینگن وجود دارد که اشاره دارد به یک قرارداد که در ۱۴ ژوئن سال ۱۹۸۵ میلادی مطرح و در سوم اکتبر ۱۹۹۰ آن هم پس از اتحاد آلمان غربی و شرقی، به تصویب نهایی رسیده است.

این معاهده در راستا ورود آزاد افراد مقیم کشورها اروپایی به دیگر کشور ها اروپایی آن هم بدون نیاز به ویزا است. بدین ترتیب تغییرات مثبتی مانند کاهش مشکلات رفت و آمد افراد ، برداشته شدن مرزها و ایستگاه ها بازرسی در مرزها و… به مراتب حاصل شد.

در سال ۱۹۸۷ ، این معاهده در لوکزامبورگ که واقع در مرز آلمان و فرانسه است و در شهری بنام شینگن به امضای ۵ کشور درامد که آن کشورها فرانسه، هلند، آلمان، بلژیک و لوکزامبورگ بودند

 

مدارک لازم برای اقدام در جهت اخذ ویزای شینگن عبارتند از:

·         ترجمه مدارک شغلی، مالی و هویتی شخص.

·         وجودی حساب بانکی حداقل ۷۰ میلیون.

·         گردش سه ماه اخر حساب بانکی (بیشتر مناسب حساب ها با گردش حساب بالا) و در غیر این صورت گردش حساب شش ماهه اخیر.

·         ارائه فیش حقوقی دو ماه آخر.

·         توجه داشته باشید هرچه مدارک تان نشان دهنده تمکن بالای مالی بیشتر و همچنین وابستگی فردی و شغلی شما در ایران باشد بسیار به شانس ویزا شدن شما کمک خواهد کرد.

·         داشتن دعوتنامه از اقوام و آشنا نیز به شانس اخذ ویزای شینگن کمک خواهد کرد.

·         سایر مدارکی که در ابتدا از شما خواسته نمی شود اما بعدا لازم خواهید داشت؛ برای مثال ارائه مدرک عدم سوء پیشینه در مرحله مراجعه به سفارت و انگشت نگاری.

برای اطلاع کامل از مدارک مورد نیاز تماس بگیرید: ۰۲۱۴۱۴۵۴

.

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]